На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 року до 7 років в залежності від сервісної політики виробника.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв'язку з їх природним зносом.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться в присутності покупця до торгового представника. Комплектність виробу визначається описом виробу на сайті виробника або керівництвом по його експлуатації. Зверніть увагу, що комплектація може змінюватися виробником - без оповіщення про це і опис на нашому сайті може застаріти, тому щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, перш ніж замовляти просимо Вас уточнювати на сайті виробника інтересуещіее Вас характеристики товару.

При отриманні замовлення уважно огляньте покупку в присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення - повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії по зовнішньому вигляду і комплектації приймаються тільки в момент доставки. Збірка і передпродажна підготовка є платною послугою і здійснюється сертифікованим сервісним центром виробника. Будь ласка, замовляйте цю послугу заздалегідь.

Всі мають право на помилку. Ми гарантуємо повернення грошей або обмін товару на протязі 14 днів без зайвих питань і затягувань, за умови, що товар не використовувався, збережено всі елементи упаковки і товарний чек, немає слідів монтажу, на фільтрах немає нагару або пилу, на корпусі немає подряпин і забруднення , немає встановлених програм і т.д. Іншими словами, товар повинен знаходиться в такому стані, як Ви його отримали. Ми завжди йдемо на зустріч покупцеві. Але ситуації і клієнти бувають різні, при виникненні суперечок і конфліктних ситуацій обмін або повернення грошових коштів споживачеві здійснюється після проведення незалежної експертизи уповноваженим сервісним центром, таким чином сервісний центр вирішує був товар в експлуатації чи ні.

Важливо!
Повернення товару належної якості, який не підійшов клієнту з якихось критеріям, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.
Для заміни або повернення товару при собі необхідно мати:

1. Товар, усе елементи упаковки і всю його комплектацію
2. Товарний чек і гарантійний талон
3. Паспорт покупця
4. Якщо товар купувався як комплект, тобто в вартість товару було включено подарунок, то він так само має бути повернуто. На повернення комплекту поширюються всі умови, що й на повернення товару окремо.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Будь ласка, візьміть до уваги, що ПО ЗАКОНУ, товар, що був у вжитку поверненню не підлягає. Якщо Ви почали користуватися і виявили шлюб, не варто відразу засмучуватися і нервувати, на жаль, так буває, зверніться в сервісний центр за допомогою, до кожного товару ми видаємо гарантійний талон! Для цього і існує сервіс - страхувати від форс-мажорів. Якщо вони не зможуть допомогти Вам, тобто не зможуть усунути поломку, то ми гарантовано повернемо Вам гроші згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Для цього потрібно висновок сервісного центру - без нього повернення грошей неможливий. Зламаний товар, яким почали користуватися КОНСУЛЬСЬКИЙ ЗБІР НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ - він ремонтує!

Процедура повернення непрацюючого НОВОГО товару наступна:
- Ви приїжджаєте в офіс або пересилається назад товар;
- залишаєте товар на діагностику сервісом постачальника;
- ми доставляємо товар на діагностику в сервіс (або самостійно, для прискорення процедури повернення, Ви приносите товар в сервісний центр);
- сервісний центр встановлює чи дійсно товар новий / не був у вживанні і він не працює - видає висновок про обмін / повернення або не визнає його таким, зазвичай це відбувається протягом 5-14 робочих днів;
- якщо товар є не робоча і підлягає заміні, ми протягом 7 днів повертаємо гроші або обмінюємо товар на новий;
- якщо товар визнаний б.у. / Робочим / не підлягає заміні, товар повертається покупцеві протягом 3-х днів;
- якщо покупець не згоден з висновком, то він може звернутися до незалежної експертизи і провести її за свій рахунок.
Ці неприємні моменти, що більшість магазинів приховують - ми пишемо чесно на нашому сайті. Ми завжди поважаємо наших покупців, тому, якщо щось пішло не так, ми завжди готові знайти компроміс і допомогти Вам.
Всі претензії по придбаних товарах направляйте на e-mail з поміткою «Повернення» __________
Просимо врахувати, що є товари, які не можна повернути за Законом, якщо вони НЕ браковані.
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172.


Т.ч. (Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 ) За ГОСТом 19917-93 матрац відноситься до категорії "Меблі для сидіння та лежання". Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби". Будь ласка, враховуйте це при замовленні.